Analisi settimanale di a catena industriale di fenolo-chetone: adattamentu di u ciclu debule à bassu livellu, debule redditività di a catena industriale (7-13 di nuvembre 2025)

Sta settimana, u centru di i prezzi di i prudutti in a catena industriale di u fenolu-chetone hà generalmente avutu una tendenza à a calata. A debule trasmissione di i costi, accumpagnata da a pressione di a dumanda è di l'offerta, hà esercitatu una certa pressione di adattamentu à a calata nantu à i prezzi di a catena industriale. Tuttavia, i prudutti à monte anu mostratu una maggiore resistenza à a calata paragunatu à quelli à valle, purtendu à una diminuzione di a redditività in tutte l'industrie à valle. Ancu s'è u margine di perdita di l'industria di u fenolu-chetone midstream si hè riduttu, a redditività generale di i prudutti à monte è midstream hè rimasta debule, mentre chì l'industrie di u MMA (Metilmetacrilatu) è di l'isopropanolu à valle anu sempre mantinutu una certa redditività.
In termini di prezzi medi settimanali, eccettu per u ligeru aumentu di u prezzu mediu settimanale di u fenolu (un pruduttu intermediu), tutti l'altri prudutti in a catena industriale fenolu-chetone anu registratu cali, cù a maiò parte chì si sò situati in a gamma da 0,05% à 2,41%. Trà questi, i prudutti à monte benzene è propilene si sò indebuliti, cù i so prezzi medi settimanali chì sò calati di 0,93% è 0,95% mese per mese rispettivamente. Durante a settimana, dopu à lievi aumenti consecutivi, i prezzi di i futures di u petroliu grezzu anu vistu un calu allargatu à cortu termine. E cundizioni di u mercatu finale sò rimaste lente, è u sentimentu prudente à valle era forte. Tuttavia, a dumanda di miscelazione di benzina in i Stati Uniti hà fattu cresce i prezzi di u toluene, è l'unità di sproporzione sò state chjuse per via di scarsi benefici ecunomichi, purtendu à una ripresa di i prezzi di u benzene versu a fine di a settimana. Intantu, alcune unità di propilene à valle inattive anu ripresu l'operazioni, aumentendu ligeramente u sustegnu di a dumanda di propilene. In generale, ancu s'è a fine di a materia prima hà mostratu una tendenza à l'indebulimentu, u calu hè statu più strettu di quellu di i prudutti à valle.
I prudutti intermedi, u fenolu è l'acetone, sò stati scambiati per u più lateralmente, cù fluttuazioni limitate in i so cambiamenti di prezzu mediu settimanale. Malgradu a debule trasmissione di i costi, alcune unità di bisfenolu A à valle anu ripresu l'operazioni, è ci eranu aspettative di mantenimentu per l'unità di fenolo-chetone di Hengli Petrochemical in u periodu più tardi. I fattori longhi è corti si sò intrecciati in u mercatu, purtendu à un impasse trà cumpratori è venditori. I prudutti à valle anu vistu una tendenza à a calata più pronunciata chè a fine di u costu per via di l'ampia offerta è di a mancanza di miglioramentu di a dumanda finale. Sta settimana, u prezzu mediu settimanale di l'industria MMA à valle hè calatu di 2,41% mese dopu mese, u più grande calu settimanale in a catena industriale. Questu hè statu principalmente duvutu à a debule dumanda finale, chì hà risultatu in una offerta sufficiente di u mercatu spot. In particulare, e fabbriche basate in Shandong anu affruntatu una pressione significativa di l'inventariu è anu avutu à calà e quotazioni per stimulà e spedizioni. L'industrie di u bisfenolu A è di l'isopropanolu à valle anu ancu cunnisciutu certe tendenze à a calata, cù cali di i prezzi medii settimanali di 2,03% è 1,06% rispettivamente, postu chì u mercatu hè restatu in un ciclu debule di adattamentu di bassu livellu in mezu à a pressione di a dumanda è di l'offerta.
In quantu à a prufittuità di l'industria, durante a settimana, affettata da l'impattu bearish di l'aumentu di a pressione di l'offerta è di a dumanda in l'industrie à valle è da a debule trasmissione di i costi, a prufittuità di i prudutti à valle in a catena industriale hà mostratu una tendenza à a calata. Ancu s'è u margine di perdita di l'industria intermedia di u fenolu-chetone hè migliuratu, a prufittuità teorica generale di a catena industriale hè diminuita significativamente, è a maiò parte di i prudutti in a catena sò rimasti in un statu di perdita, indicendu una debule prufittuità di a catena industriale. Frà elle, l'industria di u fenolu-chetone hà registratu u più grande aumentu di prufittuità: a perdita teorica di l'industria sta settimana hè stata di 357 yuan/tonna, riducendusi di 79 yuan/tonna paragunata à a settimana scorsa. Inoltre, a prufittuità di l'industria MMA à valle hè diminuita u più significativamente, cù l'utile lordu teoricu mediu settimanale di l'industria à 92 yuan/tonna, una diminuzione di 333 yuan/tonna paragunata à a settimana scorsa. In generale, a prufittuità attuale di a catena industriale di u fenolu-chetone hè debule, cù a maiò parte di i prudutti sempre intrappulati in perdite. Solu l'industrie MMA è isopropanolu anu una prufittuità teorica ligeramente sopra a linea di pareggio.
Focus Chjave: 1. À cortu termine, i prezzi di i futures di u petroliu grezzu sò prubabili di mantene una tendenza volatile è debule, è si prevede chì i costi debuli cuntinueranu à calà. 2. A pressione di l'offerta di a catena industriale ferma, ma i prezzi di i prudutti di a catena industriale sò à i minimi di parechji anni, dunque u spaziu di calata di i prezzi pò esse limitatu. 3. Hè difficiule per l'industrie di l'utilizatori finali di vede un miglioramentu significativu, è a dumanda debule pò cuntinuà à esercitare un feedback negativu à monte.


Data di publicazione: 14 di nuvembre di u 2025