Toluene/Xilene è prudutti cunnessi: Indebulimentu di l'offerta è di a dumanda, u mercatu fluttua principalmente à a calata

[Lead] In Aostu, u toluene/xilene è i prudutti cunnessi anu generalmente mostratu una tendenza à a calata fluttuante. I prezzi internaziunali di u petroliu eranu prima debuli è dopu si sò rinfurzati; tuttavia, a dumanda finale di toluene/xilene domesticu è di prudutti cunnessi hè rimasta debule. Da u latu di l'offerta, l'offerta hè cresciuta constantemente per via di a liberazione di capacità da alcune nuove piante, è l'indebulimentu di i fundamentali di l'offerta è di a dumanda hà trascinatu a maiò parte di i prezzi di u mercatu negoziati in calata. Solu alcuni prudutti anu vistu un ligeru aumentu di i prezzi, guidatu da fattori cum'è i prezzi bassi precedenti è l'aumentu di a dumanda da a ripresa di alcune piante à valle dopu a manutenzione. I fundamentali di l'offerta è di a dumanda di u mercatu di settembre resteranu debuli, ma cù l'accumulazione pre-vacanze prima di e brevi vacanze, u mercatu puderia smette di calà o rimbalzà ligeramente.

[Principale]
In Aostu, u toluene/xilene è i prudutti cunnessi anu generalmente avutu una tendenza à a calata cù fluttuazioni. I prezzi internaziunali di u petroliu eranu inizialmente debuli prima di rinfurzassi; tuttavia, a dumanda finale interna di toluene/xilene è di prudutti cunnessi hè rimasta lenta. Da u latu di l'offerta, a crescita stabile hè stata guidata da a liberazione di capacità da alcune nuove piante, indebulendu i fundamentali di l'offerta è a dumanda è trascinendu in calata a maiò parte di i prezzi di u mercatu negoziati. Solu uni pochi di prudutti anu vistu lievi aumenti di prezzi, sustinuti da i so livelli di prezzi precedentemente bassi è da a dumanda incrementale da a ripresa di alcune piante à valle dopu a manutenzione. I fundamentali di l'offerta è a dumanda resteranu debuli in settembre, ma cù l'accumulazione pre-vacanze prima di e brevi vacanze, u mercatu puderia piantà di calà o fà una ligera ripresa.
Analisi basata annantu à a paragone di i prezzi di u toluene/xilene d'aostu è di i dati fundamentali
In generale, i prezzi anu mostratu una tendenza à a calata, ma dopu esse cascati à livelli bassi, i profitti di a pruduzzione à valle sò migliurati ligeramente. A crescita graduale di a dumanda in a miscelazione di l'oliu è in u PX hà rallentatu u ritmu di e calate di i prezzi:

Parechje negoziazioni nantu à a questione Russia-Ucraina è l'aumentu cuntinuu di a produzzione di l'Arabia Saudita mantenenu u mercatu ribassista
I prezzi di u petroliu sò calati cuntinuamente stu mese cù una grande calata generale, postu chì u crudu americanu hà fluttuatu principalmente trà $ 62 è $ 68 per barile. I Stati Uniti anu avutu discussioni in persona cù un paese europeu, l'Ucraina, è alcune altre nazioni europee per discute un veru cessate u focu per u cunflittu Russia-Ucraina, suscitendu aspettative pusitivi di u mercatu. Donald Trump hà ancu signalatu ripetutamente progressi in i discussioni, purtendu à un rilassamentu cuntinuu di i premi geopolitichi. L'OPEC + guidata da l'Arabia Saudita hà cuntinuatu à aumentà a produzzione per piglià quote di mercatu; accumpagnatu da l'indebulimentu di a dumanda di petroliu di i Stati Uniti è un ritmu più lentu di i prelievi di l'inventarii di petroliu di i Stati Uniti, i fundamentali sò rimasti debuli. Inoltre, i dati ecunomichi cum'è i salarii non agriculi è u PMI di i servizii anu cuminciatu à ammorbidisce, è a Riserva Federale hà signalatu una riduzione di i tassi in settembre, cunfirmendu ulteriormente i risichi à a ribassa per l'ecunumia. A calata cuntinua di i prezzi internaziunali di u petroliu hè stata ancu un fattore chjave chì hà alimentatu u sentimentu bearish in i mercati di u toluene è di u xilene.
Profitti adeguati da a sproporzione di toluene è u prucessu cortu MX-PX; L'approvvigionamentu esternu in fasi di PX Enterprises sustene i dui mercati di benzene
In Aostu, i prezzi di u toluene, di u xilene è di u PX anu seguitu una tendenza di fluttuazione simile, ma cù leggere differenze in ampiezza, purtendu à un miglioramentu modestu di i profitti da a sproporzione di u toluene è da u prucessu cortu MX-PX. L'imprese PX à valle anu cuntinuatu à acquistà toluene è xilene in quantità moderate, impedendu à a crescita di l'inventariu in e raffinerie indipendenti di Shandong è in i principali porti di Jiangsu di risponde à l'aspettative, furnendu cusì un forte sustegnu à i prezzi di u mercatu.
Dinamiche divergenti di l'offerta è di a dumanda trà u toluene è u xilene restringenu a so differenza di prezzu
In Aostu, novi impianti cum'è Yulong Petrochemical è Ningbo Daxie anu cuminciatu a pruduzzione, aumentendu l'offerta. Tuttavia, a crescita di l'offerta hè stata principalmente cuncintrata in u xilene, creendu fundamentali divergenti trà l'offerta è a dumanda trà u toluene è u xilene. Malgradu i cali di i prezzi guidati da fattori ribassisti cum'è a calata di i prezzi internaziunali di u petroliu è a debule dumanda, a calata di u toluene hè stata più chjuca di quella di u xilene, riducendu u so spread di prezzu à 200-250 yuan/tonna.
Prospettive di u Mercatu di Settembre
In settembre, i fundamentali di l'offerta è di a dumanda di toluene/xilene è di i prudutti cunnessi resteranu soprattuttu debuli. U mercatu pò cuntinuà a so debule tendenza fluttuante à l'iniziu di u mese, ma i mudelli stagiunali storichi mostranu una tendenza à u miglioramentu in settembre. Inoltre, i prezzi attuali di u mercatu sò per u più à u minimu di cinque anni, è l'aspettative di un accumulu cuncintratu prima di e vacanze prima di a festa naziunale ponu furnisce un certu sustegnu, limitendu i cali di i prezzi. Se si verifica una ripresa dipenderà da i cambiamenti in a dumanda incrementale. Quì sottu hè un'analisi di e tendenze di i singoli prudutti:

Petroliu crudu: I prezzi sò prubabili di aghjustà si sottu pressione cù fluttuazioni strette
I negoziati nantu à a questione Russia-Ucraina continueranu, cù l'Ucraina chì accetta in principiu un accordu "territoriu per a pace". Tutte e parti stanu pianificendu una riunione trilaterale chì implica l'Ucraina, un paese europeu è i Stati Uniti. Mentre u prucessu resterà tortuosu, furnisce un sustegnu chjaru per i prezzi di u petroliu in fondu. Tuttavia, un cessate u focu hè assai prubabile una volta chì i negoziati di seguitu si feranu, purtendu à un ulteriore rilassamentu di i premi geopolitichi. L'Arabia Saudita continuerà à aumentà a produzzione, è i Stati Uniti stanu entrendu in una calma stagionale in a dumanda di petroliu. Dopu à una riduzione mediocre di l'inventariu durante a stagione di punta, u mercatu teme una accelerazione di l'inventariu in a bassa stagione, chì peserà ancu nantu à i prezzi di u petroliu. Inoltre, a Riserva Federale hà prubabilmente da taglià i tassi in settembre cum'è previstu, spostendu l'attenzione di u mercatu à u ritmu successivu di i tagli di i tassi, risultendu in un impattu generale neutru nantu à i prezzi di u petroliu. I negoziati di cessate u focu Russia-Ucraina, u rilassamentu di i premi geopolitichi, u rallentamentu ecunomicu è l'accumulazione di l'inventariu di petroliu metteranu tutti pressione nantu à i prezzi di u petroliu per adattassi debulemente.
Toluene è Xilene: I negoziati saranu probabilmente debuli prima, poi forti
Si prevede chì i mercati naziunali di u toluene è di u xilene anu una tendenza à a calata prima è dopu à a crescita in settembre, cù una gamma di fluttuazioni generale limitata. Sinopec, PetroChina è altri pruduttori daranu sempre priorità à l'autousu in settembre, ma alcune imprese aumenteranu ligeramente e vendite esterne. Cumbinatu cù l'offerta incrementale da nuove fabbriche cum'è Ningbo Daxie, u deficit di offerta da a riduzione prevista di u tassu operativu di Yulong Petrochemical serà riempitu. Da u latu di a dumanda, mentre chì e tendenze storiche mostranu una dumanda migliorata in settembre, ùn ci sò ancu segni di una ripresa di a dumanda. Solu u spread MX-PX allargatu hà mantenutu vive l'aspettative di l'approvvigionamentu di PX à valle, furnendu un forte supportu di i prezzi. Inoltre, i bassi profitti di miscelazione di petroliu è i bassi prezzi di i cumpunenti di miscelazione correlati limiteranu a crescita di a dumanda per a miscelazione di petroliu. Un'analisi cumpleta suggerisce chì i fundamentali generali di l'offerta è a dumanda restanu debuli, ma i prezzi attuali - à u minimu di cinque anni - anu una forte resistenza à ulteriori cali. Inoltre, i potenziali aghjustamenti di pulitica ponu aumentà u sentimentu di u mercatu. Cusì, hè prubabile chì u mercatu sia prima debule è dopu forte in settembre, cù fluttuazioni strette.
Benzene: Previstu per cunsulidà debulemente u mese prossimu
I prezzi di u benzene puderanu cunsulidà si pianu pianu cù una debule propensione. In quantu à i costi, u petroliu grezzu duverebbe adattassi sottu pressione u mese prossimu, cù u centru generale di fluttuazione chì si sposta ligeramente in calata. Fundamentalmente, l'imprese à valle ùn anu micca slanciu per seguità l'aumentu di i prezzi per via di novi ordini insufficienti è inventarii persistentemente alti in i settori secundarii à valle, creendu una resistenza significativa à a trasmissione di i prezzi. Solu l'aspettative di l'approvvigionamentu à valle di fine mese puderanu furnisce un certu sustegnu.
PX: U mercatu hè prubabile di cunsulidà si cù fluttuazioni strette
Affettati da l'evoluzioni in a geopolitica di u Mediu Oriente, l'aspettative di riduzione di i tassi di a Fed è i disturbi di a pulitica tariffaria di i Stati Uniti, i prezzi internaziunali di u petroliu sò prubabili di cummercializà debulemente, furnendu un sustegnu limitatu à i costi. Fundamentalmente, u periodu di manutenzione cuncintrata di u PX domesticu hè finitu, dunque l'offerta generale resterà alta. Inoltre, a messa in serviziu di una nova capacità MX pò aumentà a pruduzzione di PX attraversu l'approvvigionamentu esternu di materie prime da e piante PX. Da u latu di a dumanda, l'imprese PTA stanu allargendu a manutenzione per via di e basse spese di trasfurmazione, aggravendu a pressione di dumanda è offerta di u PX domesticu è intacchendu a fiducia di u mercatu.
MTBE: Offerta-Dumanda debule, ma sustegnu di i costi per guidà a tendenza "Prima debule, dopu forte"
Si prevede chì l'offerta naziunale di MTBE aumenterà ulteriormente in settembre. A dumanda di benzina resterà probabilmente stabile; mentre chì l'accumulazione di scorte prima di a Festa Naziunale pò generà una certa dumanda, u so effettu di sustegnu si prevede chì serà limitatu. Inoltre, e negoziazioni per l'esportazione di MTBE sò debuli, ciò chì mette in pressione à a calata i prezzi. Tuttavia, u sustegnu di i costi limiterà i cali, purtendu à una tendenza prevista "prima debule, poi forte" per i prezzi di MTBE.
Benzina: A pressione di l'offerta è di a dumanda mantene u mercatu debule cù e fluttuazioni
I prezzi naziunali di a benzina puderanu cuntinuà à fluttuà debulemente in settembre. U petroliu grezzu si prevede di adattassi sottu pressione cù un centru di fluttuazione ligeramente più bassu, chì peserà nantu à u mercatu domesticu di a benzina. Da u latu di l'offerta, i tassi operativi di e principali cumpagnie petrolifere diminuiranu, ma quelli di e raffinerie indipendenti aumenteranu, assicurendu una pruvista sufficiente di benzina. Da u latu di a dumanda, mentre chì a stagione di punta tradiziunale di u "Settembre d'oru" pò purtà à un ligeru aumentu di a dumanda di benzina è di diesel, a sustituzione di nova energia limiterà a misura di u miglioramentu. In mezu à un mischju di fattori rialzisti è ribassisti, si prevede chì i prezzi naziunali di a benzina fluttueranu strettamente in settembre, cù u prezzu mediu chì probabilmente calerà di 50-100 yuan/tonnellata.


Data di publicazione: 05 di settembre di u 2025