Dongying Rich Chemical hè cuntenta d'annunzià u lanciu operativu imminente di u so magazzinu avanzatu di almacenamentu chimicu in [Cità/Nome di u portu], strategicamente pusizionatu per rivoluzionà a gestione di e materie prime per i clienti industriali. A nova struttura hà ottenutu certificazioni per almacenà più di 70 categurie di materie prime chimiche è hà a piena autorizazione per l'ispezione di l'imballaggi di merci periculose.
Vantaghji strategichi:
Prussimità di u portu
Vicinu à u portu di Qingdao, u magazzinu assicura un caricamentu rapidu di i container è tempi di consegna ridutti, riducendu u trattamentu di a documentazione d'esportazione di 40% paragunatu à l'alternative interne.
Capacità di Acquisti in Massa
Cù 50 000 pusizioni di pallet è 30 zone specializate à temperatura cuntrullata, l'installazione permette l'accumulazione strategica durante e calate di u mercatu, permettendu à i clienti di capitalizà nantu à cicli di prezzi favurevuli.
Soluzioni Logistiche Integrate
I servizii di sdoganamentu in situ è u statutu di magazzinu doganale permettenu a sospensione temporanea di i dazi per i materiali di riesportazione, migliurendu significativamente l'efficienza di u flussu di cassa.
Eccellenza di Sicurezza è Conformità
U magazzinu hè dotatu di sistemi antideflagranti certificati ATEX, monitoraghju di gas in tempu reale è soppressione automatizata di l'incendii, chì superanu i standard di sicurezza GB18265-2019.
«Sta struttura rapprisenta u nostru grande investimentu in a resilienza di a catena di furnimentu», hà dettu u CEO, Chief Operating Officer. «Cumbinendu l'accessu immediatu à u portu cù a nostra nova capacità di almacenà 45 ghjorni di materiali critichi, permettemu à i pruduttori di prutegesi da a volatilità di i prezzi è da l'incertezze cummerciale geopolitiche».
U magazzinu cumincerà guasi l'operazioni di prova, offrendu tariffi di almacenamentu promozionali finu à u quartu trimestre di u 2025.
Data di publicazione: 30 d'aprile di u 2025