[Dietilenglicole (DEG)] "Settembre d'oru" (a stagione di punta tradiziunale di settembre) vede una risposta di u mercatu fiacca; I prezzi fluttuanu in mezu à u ghjocu di l'offerta è di a dumanda

Dinamica di u mercatu domesticu di dietilenglicole (DEG) in settembre
À l'iniziu di settembre, l'offerta naziunale di DEG hè stata abbastanza numerosa, è u prezzu di u mercatu naziunale di DEG hà mostratu una tendenza à prima calà, poi cresce, è poi torna calà. I prezzi di u mercatu sò stati principalmente influenzati da i fattori di l'offerta è di a dumanda. À u 12 di settembre, u prezzu ex-magazzinu di DEG in u mercatu di Zhangjiagang era intornu à 4.467,5 yuan/tonna (IVA inclusa), una diminuzione di 2,5 yuan/tonna o 0,06% paragunatu à u prezzu di u 29 d'aostu.
Settimana 1: Offerta sufficiente, crescita lenta di a dumanda, prezzi sottu pressione à a calata
À u principiu di settembre, l'arrivu cuncintratu di navi da carica hà spintu l'inventarii portuali sopra à 40.000 tunnellate. Inoltre, u statu operativu di e principali fabbriche domestiche di DEG hè restatu stabile, cù u ritmu operativu di e fabbriche di etilenglicole à base di petroliu (un pruduttu chjave cunnessu) stabilizatu intornu à u 62,56%, purtendu à una pruvista generale di DEG sufficiente.
Da u latu di a dumanda, malgradu u cuntestu tradiziunale di a stagione di punta, a ripresa di i tassi operativi à valle hè stata lenta. U ritmu operativu di l'industria di e resine insaturate hè restatu stabile à circa u 23%, mentre chì u ritmu operativu di l'industria di u poliestere hà vistu solu un ligeru aumentu à 88,16% - una crescita di menu di 1 puntu percentuale. A causa di una dumanda inferiore à l'aspettative, i cumpratori à valle anu mostratu un debule entusiasmu per u rifornimentu, cù acquisti successivi principalmente à un livellu bassu basatu annantu à una dumanda rigida. Di cunsiguenza, u prezzu di u mercatu hè cascatu à 4.400 yuan/tonna.
Settimana 2: Migliuramentu di l'interessu di compra in mezu à i prezzi bassi, menu arrivi di merci spinghjenu i prezzi à l'alza prima di un pullback
In a seconda settimana di settembre, in u cuntestu di i prezzi bassi di i DEG, accumpagnati da a ripresa cuntinua di i tassi operativi à valle, u sentimentu di i cumpratori à valle versu u rifornimentu hè migliuratu in una certa misura. Inoltre, alcune imprese à valle avianu bisogni di rifornimentu prima di e vacanze (Festa di Metà Autunnu), aumentendu ulteriormente l'interessu per l'acquistu. Intantu, l'arrivu di e navi da carica in i porti hè statu limitatu sta settimana, ciò chì hà aumentatu ulteriormente u sentimentu di u mercatu - i detentori di DEG avianu poca vuluntà di vende à prezzi bassi, è i prezzi di u mercatu sò aumentati inseme cù u miglioramentu di u momentum di compra. Tuttavia, à misura chì i prezzi sò aumentati, l'accettazione di i cumpratori à valle hè stata limitata, è u prezzu hà cessatu di cresce à 4.490 yuan/tonnellata è dopu hè diminuitu.
Prospettive per u futuru: I prezzi di u mercatu probabilmente fluttueranu strettamente in a settimana 3, u prezzu mediu settimanale previstu per stà intornu à 4.465 Yuan / Ton
Si prevede chì i prezzi di u mercatu domesticu fluttueranu ligeramente a settimana à vene, cù u prezzu mediu settimanale chì probabilmente resterà intornu à 4.465 yuan / ton.
Da u latu di l'offerta: Si prevede chì u ritmu operativu di l'impianti DEG naziunali resterà stabile. Ancu s'ellu ci sò stati rapporti in u mercatu a settimana scorsa chì un grande produttore in Lianyungang puderia suspende i ritiri per 3 ghjorni a settimana prossima, a maiò parte di l'imprese sittintriunali anu digià fattu scorte in anticipu. Cumbinatu cù l'arrivu previstu di più navi da carica in i porti a settimana prossima, l'offerta resterà relativamente sufficiente.
Da u latu di a dumanda: Alcune imprese di resina in Cina orientale puderanu realizà una pruduzzione cuncintrata per via di l'impatti di u trasportu, chì puderia aumentà ulteriormente u ritmu operativu di l'industria di e resine insaturate. Tuttavia, affettate da i prezzi bassi di i DEG precedenti, a maiò parte di l'imprese anu digià fattu scorte; accumpagnate da una pruvista sufficiente, si prevede chì l'acquisti à valle saranu sempre à un livellu bassu basatu annantu à una dumanda rigida.
In riassuntu, u statutu operativu di l'imprese à valle à a mità di settembre richiede sempre una attenzione particulare. Tuttavia, in u cuntestu di una offerta sufficiente, a struttura di a dumanda è di l'offerta resterà rilassata. Si prevede chì u mercatu domesticu di DEG fluttuerà strettamente a settimana prossima: a fascia di prezzu in u mercatu di a Cina orientale serà di 4.450-4.480 yuan/tonna, cù un prezzu mediu settimanale intornu à 4.465 yuan/tonna.
Prospettive è raccomandazioni per u periodu successivu
À cortu termine (1-2 mesi), i prezzi di u mercatu fluttueranu probabilmente in a gamma di 4.300-4.600 yuan/tonna. Se l'accumulazione di l'inventariu accelera o a dumanda ùn mostra micca miglioramenti, ùn si pò escludere chì i prezzi caleranu à circa 4.200 yuan/tonna.
Raccomandazioni Operative
Cummercianti: Cuntrullà a scala di l'inventariu, aduttà una strategia "vende caru è cumprà à bassu", è fà attenzione à a dinamica di l'operazione di l'impianto è à i cambiamenti in l'inventariu portuariu.
Fabbriche à valle: Implementà una strategia di rifornimentu in fasi, evite l'approvvigionamentu cuncentratu è prutegge si da i risichi causati da e fluttuazioni di i prezzi.
Investitori: Cuncentratevi nantu à u livellu di supportu di 4.300 yuan/tonna è u livellu di resistenza di 4.600 yuan/tonna, è date priorità à u cummerciu in range.


Data di publicazione: 19 di settembre di u 2025