U mercatu di u diclorometanu di a Cina hà righjuntu u so minimu di cinque anni per via di una sovraofferta

PECHINU, 16 di lugliu di u 2025 - U mercatu cinese di diclorometano (DCM) hà cunnisciutu una calata significativa in a prima metà di u 2025, cù i prezzi chì sò cascati à u so minimu in cinque anni, secondu l'analisi di l'industria. Una sovraofferta persistente, guidata da nuove espansioni di capacità è da una dumanda debule, hà definitu u paisaghju di u mercatu.

Sviluppi chjave di u primu semestre 2025:

Crollu di i prezzi: U prezzu mediu di transazzione in massa in Shandong hè cascatu à 2.338 RMB/tonna à u 30 di ghjugnu, in calata di 0,64% annantu à l'annu precedente (YoY). I prezzi anu righjuntu un piccu di 2.820 RMB/tonna à principiu di ghjennaghju, ma sò cascati à un minimu di 1.980 RMB/tonna à principiu di maghju - una gamma di fluttuazioni di 840 RMB/tonna, significativamente più larga chè u 2024.

L'eccessu di offerta s'intensifica: A nova capacità, in particulare l'impianto di cloruru di metanu di 200 000 tunnellate/annu in Hengyang chì principia in aprile, hà purtatu a pruduzzione tutale di DCM à un record di 855 700 tunnellate (in crescita di u 19,36% annantu à l'annu precedente). L'alti tassi operativi di l'industria (77-80%) è l'aumentu di a pruduzzione di DCM per cumpensà e perdite in u coproduttu Cloroformu anu aggravatu ulteriormente a pressione di l'offerta.

A Crescita di a Dumanda hè Insufficiente: Mentre chì u refrigerante R32 à valle hà avutu boni risultati (guidatu da e quote di pruduzzione è da una forte dumanda di climatizazione sottu à i sussidi statali), a dumanda tradiziunale di solventi hè rimasta debule. U rallentamentu ecunomicu mundiale, e tensioni cummerciale sino-americane è a sustituzione cù u dicloruru di etilene (EDC) più economicu anu smorzatu a dumanda. L'esportazioni sò cresciute di 31,86% annantu à l'annu precedente à 113.000 tunnellate, dendu un certu sollievu ma insufficiente per equilibrà u mercatu.

Prufittuità Alta ma in Calo: Malgradu a calata di i prezzi di DCM è Cloroformu, u prufittu mediu di l'industria hà righjuntu 694 RMB/tonna (in crescita di 112,23% annantu à l'annu precedente), sustinutu da costi di materie prime drasticamente più bassi (u cloru liquidu in media era di -168 RMB/tonna). Tuttavia, i prufitti sò diminuiti bruscamente dopu à maghju, scendendu sottu à 100 RMB/tonna in ghjugnu.

Prospettive di u secondu semestre 2025: Pressione cuntinua è prezzi bassi

L'offerta cresce ulteriormente: Si prevede una nova capacità significativa: Shandong Yonghao è Tai (100.000 tunnellate/annu in u terzu trimestre), Chongqing Jialihe (50.000 tunnellate/annu à a fine di l'annu) è u putenziale riavviu di Dongying Jinmao Aluminum (120.000 tunnellate/annu). A capacità totale effettiva di cloruru di metanu puderia ghjunghje à 4,37 milioni di tunnellate/annu.

Vincoli di a dumanda: Si prevede chì a dumanda di R32 diminuirà dopu à un primu semestre forte. A dumanda tradiziunale di solventi offre pocu ottimisimu. A cuncurrenza di l'EDC à bassu prezzu persisterà.

Sustegnu di i Costi Limitatu: Si prevede chì i prezzi di u cloru liquidu resteranu negativi è debuli, offrendu poca pressione à l'alza di i costi, ma furnendu potenzialmente un limite inferiore per i prezzi di u DCM.

Previsione di i prezzi: Hè improbabile chì l'eccessu di offerta fundamentale diminuisca. Si prevede chì i prezzi di DCM resteranu in livelli bassi in tuttu u secondu semestre, cù un minimu stagionale potenziale in lugliu è un massimu in settembre.

Cunclusione: U mercatu cinese di u DCM hè sottumessu à una pressione sustinuta in u 2025. Mentre chì u primu semestre hà vistu una pruduzzione è prufitti record malgradu a calata di i prezzi, e prospettive di u secondu semestre indicanu una crescita cuntinua di l'eccessu di offerta è una dumanda moderata, chì intrappulanu i prezzi à livelli storicamente bassi. I mercati d'esportazione restanu un sboccu cruciale per i pruduttori naziunali.


Data di publicazione: 16 di lugliu di u 2025