L'espurtazioni di diclorometano di a Cina aumentanu à l'iniziu di u 2025, mentre chì e spedizioni di triclorometano diminuiscenu

Sicondu l'ultimi dati doganali, a dinamica cummerciale di a Cina per u diclorometano (DCM) è u triclorometano (TCM) in ferraghju 2025 è i primi dui mesi di l'annu hà rivelatu tendenze cuntrastante, chì riflettenu a dumanda mundiale in cambiamentu è e capacità di pruduzzione naziunale.

Diclorometano: L'esportazioni guidanu a crescita
In ferraghju 2025, a Cina hà impurtatu 9,3 tunnellate di diclorometano, ciò chì rapprisenta un aumentu stupente di 194,2% annantu à l'annu precedente. Tuttavia, l'impurtazioni cumulative per ghjennaghju-ferraghju 2025 anu righjuntu un totale di 24,0 tunnellate, in calata di 64,3% paragunatu à u listessu periodu in u 2024.

L'esportazioni anu cuntatu una storia diversa. In ferraghju sò state esportate 16.793,1 tunnellate di DCM, un aumentu di 74,9% annantu à l'annu precedente, mentre chì l'esportazioni cumulative per i primi dui mesi anu righjuntu 31.716,3 tunnellate, un aumentu di 34,0%. A Corea di u Sud hè diventata a prima destinazione in ferraghju, impurtendu 3.131,9 tunnellate (18,6% di l'esportazioni totali), seguitata da a Turchia (1.675,9 tunnellate, 10,0%) è l'Indonesia (1.658,3 tunnellate, 9,9%). Per ghjennaghju-ferraghju, a Corea di u Sud hà mantenutu a so pusizione di leader cù 3.191,9 tunnellate (10,1%), mentre chì a Nigeria (2.672,7 tunnellate, 8,4%) è l'Indonesia (2.642,3 tunnellate, 8,3%) anu scalatu a classifica.

L'aumentu bruscu di l'esportazioni di DCM sottolinea e capacità di pruduzzione in espansione di a Cina è i prezzi competitivi in ​​u mercatu mundiale, in particulare per i solventi industriali è l'applicazioni farmaceutiche. L'analisti attribuiscenu a crescita à l'aumentu di a dumanda da l'economie emergenti è à l'aghjustamenti di a catena di furnimentu in i principali mercati asiatichi.

Triclorometano: I cali di l'esportazione mettenu in risaltu e sfide di u mercatu
U cummerciu di triclorometano hà pittatu un quadru più debule. In ferraghju 2025, a Cina hà impurtatu solu 0,004 tunnellate di TCM, mentre chì l'espurtazioni sò calate di 62,3% annantu à l'annu precedente à 40,0 tunnellate. L'impurtazioni cumulative di ghjennaghju-ferraghju anu riflessu sta tendenza, calendu di 100,0% à 0,004 tunnellate, cù l'espurtazioni chì sò calate di 33,8% à 340,9 tunnellate.

A Corea di u Sud hà duminatu l'esportazioni di TCM, assorbendu u 100,0% di e spedizioni in ferraghju (40,0 tunnellate) è l'81,0% (276,1 tunnellate) in i primi dui mesi. L'Argentina è u Brasile anu rapprisentatu ognunu u 7,0% (24,0 tunnellate) di u tutale durante ghjennaghju-ferraghju.

U calu di l'esportazioni di TCM segnala una riduzzione di a dumanda mundiale, potenzialmente ligata à e regulazioni ambientali chì eliminanu gradualmente u so usu in i refrigeranti è à cuntrolli più stretti nantu à l'applicazioni relative à u clorofluorocarburu (CFC). L'osservatori di l'industria nutanu chì l'attenzione di a Cina à alternative più verdi pò limità ulteriormente a pruduzzione è u cummerciu di TCM à mediu termine.

Implicazioni di u Mercatu
E traiettorie divergenti di DCM è TCM mettenu in risaltu tendenze più ampie in u settore chimicu. Mentre chì DCM prufitta di a so versatilità in a fabricazione è i solventi, TCM scontra venti cuntrari per via di e pressioni di sustenibilità. U rolu di a Cina cum'è un grande esportatore di DCM hè prubabile di rinfurzà, ma l'applicazioni di nicchia di TCM puderanu vede una cuntrazione cuntinua à menu chì ùn emergenu novi usi industriali.

Si prevede chì i cumpratori mundiali, in particulare in Asia è Africa, si baseranu sempre di più nantu à e forniture cinesi di DCM, mentre chì i mercati di TCM puderanu spustassi versu i pruduttori di chimichi specializati o regioni cù pulitiche ambientali menu severe.

Fonte di dati: Duane cinesi, ferraghju 2025


Data di publicazione: 17 d'aprile di u 2025