Affettatu da a doppia pressione di l'offerta è di a dumanda accumpagnata da a debulezza da u latu di u costu, u prezzu di l'acetatu di butile hà righjuntu novi minimi.

[Lead] U mercatu di l'acetatu di butile in Cina hè di fronte à un squilibriu trà l'offerta è a dumanda. Assuciatu à i prezzi debuli di e materie prime, u prezzu di u mercatu hè statu sottu pressione cuntinua è in calata. À cortu termine, hè difficiule di allentà significativamente a pressione nantu à l'offerta è a dumanda di u mercatu, è u sustegnu di i costi hè insufficiente. Si prevede chì u prezzu fluttuerà sempre strettamente intornu à u livellu attuale.
In u 2025, u prezzu di l'acetatu di butile in u mercatu cinese hà mostratu una tendenza cuntinua à a calata, cù a recente calata chì cuntinueghja è i prezzi chì rompenu ripetutamente i minimi precedenti. À a chjusura di u 19 d'aostu, u prezzu mediu in u mercatu di Jiangsu era di 5.445 yuan/tonna, in calata di 1.030 yuan/tonna da l'iniziu di l'annu, chì rapprisenta una diminuzione di u 16%. Questa seria di fluttuazioni di i prezzi hè stata principalmente influenzata da l'interazione di parechji fattori cum'è e relazioni trà dumanda è offerta è i costi di e materie prime.

1. Impattu di e fluttuazioni di u mercatu di e materie prime

E fluttuazioni di u mercatu di e materie prime sò unu di i fattori chjave chì affettanu e cundizioni di u mercatu di l'acetatu di butile. Frà elli, u mercatu di l'acidu aceticu hà vistu una calata cuntinua di i prezzi per via di l'indebulimentu di a relazione trà l'offerta è a dumanda. À u 19 d'aostu, u prezzu di consegna di l'acidu aceticu glaciale in a regione di Jiangsu era di 2.300 yuan/tonna, in calata di 230 yuan/tonna da u principiu di lugliu, chì rapprisenta una diminuzione significativa. Sta tendenza di i prezzi hà esercitatu una pressione evidente nantu à u latu di u costu di l'acetatu di butile, risultendu in un indebulimentu di a forza di supportu da a fine di u costu. À u listessu tempu, u mercatu di l'n-butanolu, affettatu da fattori episodichi cum'è a cuncentrazione di carichi in i porti, hà vistu una breve fermata di u calu è una ripresa à a fine di lugliu. Tuttavia, da a perspettiva di u mudellu generale di l'offerta è di a dumanda, ùn ci hè stata alcuna migliurazione fundamentale in i fundamentali di l'industria. À u principiu d'aostu, u prezzu di l'n-butanolu hè vultatu à una tendenza à a calata, chì indica chì u mercatu manca sempre di un momentum ascendente sustinutu.

2、Guida da e relazioni trà l'offerta è a dumanda

A relazione trà l'offerta è a dumanda hè u fattore principale chì influenza e fluttuazioni di i prezzi in u mercatu di l'acetatu di butile. Attualmente, a cuntradizione trà l'offerta è a dumanda in u mercatu hè relativamente prominente, è i cambiamenti da u latu di l'offerta anu un effettu guida evidente nantu à a tendenza di i prezzi. À a mità d'aostu, cù a ripresa di a pruduzzione in una grande fabbrica in a regione di Lunan, l'offerta di u mercatu hè aumentata ulteriormente. Tuttavia, u latu di a dumanda à valle hà avutu una cattiva prestazione. À parte alcune fabbriche maiò in a regione di Jiangsu chì anu ricevutu un certu sustegnu per via di l'esecuzione di ordini d'esportazione, altre fabbriche anu generalmente subitu una pressione in e spedizioni di prudutti, purtendu à una tendenza à a calata in u core di u prezzu di u mercatu.

Guardendu in avanti, da una perspettiva di costu, a pruduzzione di acetatu di butile mantene sempre un certu margine di prufittu attualmente. Sottu à l'interazione di parechji fattori cum'è i costi è a dinamica di l'offerta è di a dumanda, si prevede chì u prezzu di u n-butanolu possi furmà una piattaforma di fondu intornu à u livellu attuale. Ancu s'è a stagione tradiziunale di piccu di dumanda hè ghjunta, e principali industrie à valle ùn anu ancu mostratu segni di una ripresa significativa di a dumanda. Ancu s'è u n-butanolu riesce à forma un fondu, cunsiderendu u seguitu insufficiente di a dumanda à valle, si prevede chì u spaziu per una ripresa di u mercatu à cortu termine serà limitatu. Inoltre, u latu di l'offerta è di a dumanda di u mercatu di l'acidu aceticu hà un effettu di guida limitatu nantu à l'aumentu di i prezzi, mentre chì i pruduttori sò sempre sottumessi à certe pressioni di costu. Si prevede chì u mercatu mantene un mudellu volatile, cù a tendenza generale chì probabilmente serà in un statu debule è di stallo.

Da u puntu di vista di l'offerta è di a dumanda, ancu s'è a stagione tradiziunale di punta di dumanda s'avvicina è ci sò aspettative di miglioramentu di a dumanda à valle, u ritmu operativu attuale di l'industria hè à un livellu altu, è alcune fabbriche maiò sò sempre sottumesse à certe pressioni di spedizione. Data l'attuale redditività di a pruduzzione, si prevede chì i pruduttori mantenenu sempre una strategia operativa focalizzata nantu à a spedizione, ciò chì risulta in un momentum insufficiente per fà cresce i prezzi in u mercatu.

In generale, si prevede chì u mercatu di l'acetatu di butile continuerà à mantene fluttuazioni strette intornu à u livellu di prezzu attuale à cortu termine.


Data di publicazione: 21 d'aostu 2025