Bon prezzu è alcolu isopropilicu di alta qualità 99,9%
Descrizzione di u produttu
L'alcol isopropilicu (IPA), cunnisciutu ancu cum'è 2-propanolu o alcol per frizione, hè un liquidu incolore è inflammabile cù un odore forte. Hè un solvente, disinfettante è agente di pulizia cumunu, è hè largamente adupratu in l'industria, in l'assistenza sanitaria è in l'ambiente domesticu.
Usu
Pò esse adupratu cum'è nitrocellulosa, gomma, rivestimentu, gommalacca, alcaloidi, cum'è solvente, pò esse adupratu in a pruduzzione di rivestimenti, inchiostru di stampa, solvente d'estrazione, aerosol, ecc., pò ancu esse adupratu cum'è antigelo, detergenti, additivu di benzina armonica, a pruduzzione di disperdenti di pigmenti, fissativu di l'industrie di stampa è tintura, antiappannante per vetru è plastica trasparente ecc., adupratu cum'è diluente di adesivo, ancu adupratu per antigelo, agente disidratante, ecc. In l'industria elettronica, pò esse adupratu cum'è agente di pulizia. Industria petrolifera, agente d'estrazione di l'oliu di semi di cuttuni, pò ancu esse adupratu per sgrassà e membrane di tessuti animali.
Conservazione è Periculu
L'alcol isopropilicu hè pruduttu da l'idratazione di u propene o da l'idrogenazione di l'acetone. Hè un solvente versatile chì pò dissolve parechje sustanze, cumprese olii, resine è gomme. Hè ancu un disinfettante è hè adupratu per pulisce è sterilizà l'attrezzatura è e superfici mediche.
Malgradu i so numerosi usi, l'alcol isopropilicu pò esse periculosu s'ellu ùn hè micca manipulatu currettamente. Pò esse tossicu s'ellu hè ingeritu o inalatu in grande quantità, è pò causà irritazione di a pelle è di l'ochji. Hè ancu assai inflammabile è deve esse almacenatu in un locu frescu, asciuttu è ben ventilatu, luntanu da fonti di calore, scintille o fiamme.
Per almacenà l'alcol isopropilicu in modu sicuru, deve esse cunservatu in un cuntainer ben chjusu, luntanu da a luce diretta di u sole è da fonti di calore. Ùn deve esse cunservatu vicinu à agenti ossidanti o acidi, postu chì pò reagisce cù queste sustanze per pruduce sottoprodotti periculosi.
In riassuntu, l'alcol isopropilicu hè una sustanza chimica versatile cù parechje applicazioni industriali, sanitarie è domestiche. Tuttavia, pò esse periculosu s'ellu ùn hè micca manipulatu è almacenatu currettamente, è deve esse adupratu cun prudenza per evità ferite o danni.







